Ai aflat? M.A.C. lanseaza o noua colectie de produse pe care o sa le iubesti!

Jeremy Scott, designerul de la carma Moschino, lanseaza o colectie inspirata din muzica, in colaborare cu brandul de cosmetice M.A.C.

De fiecare data cand aud despre o lansare care inglobeaza 2 dintre pasiunile si obsesiile mele zilnice, frumusetea si muzica, ma entuziasmez frenetic.

 

In decembrie trecut am sarit in sus de bucurie atunci cand Jusbox a anuntat completarea liniei geniale de parfumuri cu Feather Supreme, o aroma ce omagiaza cariera muzicala a legendarei Aretha Franklin – parfumul miroase a diva, pene, puf, diamante si vinyluri vechi, deci trebuie sa-l incerci!

Acum vestea ca M.A.C propune o colectie de machiaj inspirata din muzica nu doar ca m-a „incurajat” sa impartasesc totul cu tine (este ora 23:00, sa ne intelegem), ba chiar m-a facut sa caut informatii peste informatii pe internet si sa astept cu sufletul la gura ca produsele sa ajunga (odata!) in magazine.

M.A.C este un brand magistral pentru ca, pe de-o parte, ofera o gama larga de formule profesionale ce acopera orice gust si orice nevoie, si pentru ca, pe de alta parte, realizeaza numeroase colaborari fascinante, toate cu nume grele din industrii IT ca moda sau arta.

TOP Articol:  Activitati de Team Building: unde ii mai scoatem pe colegi?

Si iata ca incepe anul 2018 mai in forta ca niciodata, oficializand „parteneriatul” cu Jeremy Scott, Creative Director la Casa Moschino.

Jeremy Scott x Music

Daca arunci un ochi peste colectiile vestimentare ale designerului, o sa observi, cu siguranta, inclinatia sa catre muzica. Ultimele sale show-uri s-au concentrat asupra unor ere generoase sau dive iconice (Dolly Parton, de exemplu), iar printre femeile care il inspira se numara artiste ca Madonna, Katy Perry, Nicki Minaj, Miley Cyrus sau Cardi B.

„In general, atunci cand fac schite, imi imaginez urmatoarea colectie sau creez costume pentru un artist, ascult muzica”, a declarat Jeremy Scott pentru Vogue.

Acestea sunt 2 dintre motivele pentru care M.A.C i-a propus designerului sa colaboreze impreuna pentru a da nastere unei colectii de machiaj, in editie limitata, acum 2 ani. „Ador cum muzica umple o camera si o modifica. Ma face sa ma simt confortabil”, mai spune Scott.

Mai mult, acesta vede o asemanare clara intre cele 2 domenii, muzica si frumusetea: „Poti sa fii imbracat simplu, intr-un tricou si in jeansi, dar sa porti un machiaj interesant si totul se schimba. Mi se pare fascinant”, continua Scott.

TOP Articol:  Activitati de Team Building: unde ii mai scoatem pe colegi?

Jeremy Scott x M.A.C

Colectia, care se va lansa pe 8 februarie, contine 3 produse cu design inedit: o paleta pentru fata, Acoustica, in forma de CD (alcatuita dintr-un bronzer, un blush si un iluminator), o paleta pentru buze, Future Emotion (formata din 9 nuante de ruj atat cu finish mat, cat si lucios) si o paleta cu 29 de farduri de pleoape, LO-FI.

Felul in care Jeremy Scott a gandit cele 3 produse este de-a dreptul fascinant. Cu tema intiparita in minte, acesta a inceput sa-si imagineze femeia care va purta noile formule M.A.C: „M-am gandit, in primul rand, la cat de multe tipuri si tonuri de piele exista si la cat de diverse sunt femeile care iubesc ceea ce fac si care ar purta astfel de produse cosmetice”, a afirmat designerul pentru W Magazine. Asa ca a acesta decis sa ofere the ultimate beauty mixtape.

TOP Articol:  Activitati de Team Building: unde ii mai scoatem pe colegi?

Pentru tenurile deschis si normal, a ales nuante mai previzibile, despre care era sigur ca vor starni reactii pozitive, dar si-a rezervat si dreptul de a le face si surprize cromatice. Pentru persoanele cu pigment inchis, a juxtapus acorduri tonice, care creeaza impact si contrast, in timp ce fizionomiilor latine le-a pregatit tonuri complementare. Toate acestea sunt existente in fiecare paleta in parte. „Mi-am dorit sa capturez cat mai multe personalitati, gusturi si nevoi”, a completat Scott pentru Vogue.

In ceea ce priveste designul produselor, acesta si-a lasat imaginatia si originalitate sa zburde, alegand sa incapsuleze produsele in 3 dintre cele mai dezirabile accesorii muzicale ale erei nouazeciste. Pentru ca muzica ajuta, de multe ori, la cresterea imaginii si stimei de sine. Exact asa cum fac si produsele cosmetice.

Nu ne ramane decat sa asteptam data lansarii oficiale ca sa dam buzna in magazinele M.A.C si sa ne „inarmam” cu noile CD-uri, casetofoane/boom box-uri si compilatii care sa ne faca frumusetea sa danseze. Eu, una, de-abia astept!

Sursa: https://www.marieclaire.ro/m-a-c-lanseaza-o-colectie-de-make-up-in-colaborare-cu-jeremy-scott/