Cele mai simple exercitii pentru un abdomen de invidiat

Ca să ai un abdomen plat şi tonifiat, ai nevoie de exerciţiile cele mai bune, dar şi de respectarea unui program riguros de sport. Zilnic trebuie să faci aceste exerciţii!

Un abdomen plat şi tonifiat, precum şi un posterior bombat şi ferm sunt două dintre marile dorinţe ale tuturor femeilor. Asta nu înseamnă că trebuie să te preocupe doar acest aspect şi să te dedici în totalitate sălilor de fitness, însă dacă incluzi un set de exerciţii eficiente în programul tău zilnic poţi obţine rezultate spectaculoase în câteva luni. Singura condiţie este să fii constantă şi să-ţi dedici zilnic măcar 15-30 de minute pentru exerciţii. 

Pe lângă exerciţiile potrivite care te vor ajuta să conturezi abdomenul şi să înrăreşti musculatura, fără a exagera cu ideea pătrăţelelor, un alt aspect pe care nu trebuie să-l omiţi din vedere este legat de alimentaţia care se poate transforma într-un aliat pentru tine. Dacă vei face zilnic exerciţiile cele mai eficiente, dar vei continua să mănânci foarte mult şi să faci alegeri proaste atunci toată munca ta va fi în zadar, deoarece îţi vei pune singură piedici. 

Prin urmare, la fel cum exerciţiile au un efect puternic asupra musculaturii abdominale, tot aşa şi alimentele pe care le consumi pot să te ajute să scapi de grăsimea de pe abdomen sau să favorizeze depunerea ţesutului adipos.

Cele mai bune alimente pentru un abdomen plat


Concentrează-te pe alimentele care conţin grăsimi bune (uleiurile vegetale presate la rece, seminţe şi nuci crude, avocado, măsline, ciocolată neagră), legume, fructe, verdeţuri, carne slabă şi leguminoase. De asemenea, include ardeiul iute, grepfrutul şi ghimbirul pe lista de cumpărături şi consumă-le zilnic în cantităţi normale, fără să faci excese! Acestea stimulează arderea grăsimilor, în special cele depuse în zona abdominală.

În plus, ceaiurile de mentă, fenicul, ghimbir şi verde te ajută să ai o digestie bună, să previi balonarea şi să stimulezi arderea grăsimilor. 

În schimb, este de preferat să eviţi zahărul rafinat, excesul de sare, produsele procesate, făina albă şi produsele care o conţin, sucurile carbogazoase, alcoolul.  

Abdomenele: cele mai eficiente, dacă sunt făcute corect


Regula numărul 1: Ca să eviţi durerile care apar la nivelul cefei este de preferat să ții bărbia în față și gâtul drept atunci când te ridici de la sol pentru a face abdomene.

Regula numărul 2: Palmele se ţin în spatele urechilor şi coatele trebuie să le menţii mereu depărtate. Cele mai grave greşeli sunt legate de obiceiul de a pune presiune asupra cefei pentru a ridica trunchiul de la sol şi de a aduce coatele în faţă, tot pentru a uşura ridicarea trunchiului atunci când musculatura nu este lucrată. Trebuie să eviţi aceste lucruri şi să faci pentru început câte abdomene poţi, însă execută-le corect pentru că doar aşa vei reuşi să întăreşti musculatura abdominală, lucru care-ţi va permite să măreşti numărului repetărilor. 

Regula numărul 3: Nu te ridica niciodată atât de mult încât să-ţi atingi genunchii! Exerciţiul nu va fi eficient, deoarece musculatura abdominală se relaxează în acest interval în care tu îţi atingi genunchii.

Exerciţiul este mult mai eficient atunci când trunchiul se ridică la 45 de grade, deoarece abdomenul rămâne în permanenţă încordat.

Regula numărul 4: Abdomenele se fac lent! Respiraţia se sincronizează cu ridicarea trunchiului, astfel că vei expira atunci când ridici trunchiul. Execută abdomenele lent şi nu te grăbi să faci cât mai multe!

Sursa: Eva.ro

TOP Articol:  Contraceptia de urgență: totul despre pastila de a doua zi